۱۰ دلیل برای اینکه یافتن مرد درست، برای زنان همدل و عاطفی پر چالش است.

زنان عاطفی (Empaths) واقعاً خاص هستند . نمونه هایی شاخص که بسیار حساس اند و خواهان عشق و معنویت هستند . لازم است مثل آنان باشی تا خوب درکشان کنی .توصیف کامل شیوه زندگی ، …

Fotolia 73028491 M du7c8x

زنان عاطفی (Empaths) واقعاً خاص هستند . نمونه هایی شاخص که بسیار حساس اند و خواهان عشق و معنویت هستند . لازم است مثل آنان باشی تا خوب درکشان کنی .توصیف کامل شیوه زندگی ، ویژگی ها ، تجارب و ادراکی که از واقعیت دارند ، آسان نیست . از بسیاری جهات خاص هستند و حضور پر نوری بر کره زمین دارند .

به هر حال بسیاری از ایشان درگیر مشکلاتی هستند ، مشکلاتی از جنس تنازع بقا در این دنیای مادی پر از خشونت و کاملا نادیده گیر . دورویی و شرارت و بدجنسی ، نابودشان می کند. همه آنچه می خواهند این است که دنیا را جای بهتری بسازند .

در این مقاله سعی داریم ۱۰ دلیل اینکه زنان همدل در جستجوی عشق حقیقی زندگی خود دچار مشکل هستند را برمیشماریم .

۱. می دانند چه می خواهند .

برخلاف خیلی ها ، همدل ها می دانند که واقعا چه می خواهند . می دانند چجور آدمی می تواند با ایشان رابطه روحی و معنوی برقرار کند .

۲. بسیار پر تنش هستند .

عواطفی قوی دارند و غالبأ بیش برانگیخته . هرچند که بتوانند ظاهر قضیه را جمع و جور کنند .

۳. غالباً مورد سوتفاهم قرار می گیرند .

بسیاری ، آدم های همدل را درک نمی کنند . اینگونه افراد پیچیدگی بیشتری دارند . غیرقابل شناخت نیستند ، اما همیشه بخشی در وجود زنان عاطفی هست که قابل شناسایی نیست .

۴.در پی اغنا شدن عاطفی هستند

آدم های عاطفی هم اغنا شدن جسمانی را طالبند و هم اغنای عاطفی را . یکی را بدون آن دیگری نمی خواهند . برایشان بی معناست .

۵. یک کم زیادی صادق هستند .

به جملات قصار خود شِکر نمی‌زنند . شبیه آدم هایی نیستند که چیزی را بگویند که خوشتان می آید . اما تعداد آدم هایی که بخواهند مدام حقیقت را ببینند زیاد نیست .

۶. آزادی عمل می خواهند .

هرگز قادر به « دربند کشیدن » آدم همدل نیستید . اگر همسرشان آزادی شان را سلب نکند ، عاشقانه دوستش دارند .

۷. آدم های همدل معمولا گرایش دارند مسایل را شخصی کنند .

حواستان را جمع کنید ، با آدم های همدل خیلی نمی توان شوخی کرد . همه چیز را جدی گرفته و به خود می گیرند . همه چیز برایشان معنایی قوی دارد و نمی توانند آدم های بدبین و تلخ زبان را تحمل کنند .

۸. هم بهترین بخش های دیگران را می توانند ببینند و هم بدترین بخش هایشان را . اما بهترین راه ارتباط با بهترین بخش دیگران را نیز بلدند .

۹. اعتماد reliability برایشان ارزشمند است .

همانطور که گفتیم آدم های صادق و روراستی هستند ، در نتیجه اگر مایلید با ایشان ارتباط برقرار کنید ، باید شما هم همینگونه باشید ، صادق و قابل اعتماد .

۱۰ . عشقی شدید می ورزند .

خود را می کشند تا شما خوشتان بیاید . اگر در قلبشان باشید ، برایتان همه کاری می کنند .

مترجم : مینو پرنیانی

منبع : SelfDevelopShop